green

duminică, 4 mai 2014

Porc chinezesc










Stiu, stiu, am trecut deja in mai. Dar cu atatea sarbatori, aproape 100 de marturii pentru botez de crosetat, am intarziat putin cu provocarea secreta din aprilie. Gazda noastra Monica (o furnicuta bucatar) m-a provocat la greaua misiune sa gasesc o singura reteta pe blogul de bucate al Ioanei. Recunosc ca a fost prima data cand l-am vizitat, dar pe langa lunga lista de retete pe care le-am salvat deja, am si pregatit vreo 2. Pe langa o delicioasa budinca de biscuiti pregatita pentru copilasi (o sa revin cu reteta intr-o alta zi), am pregatit si acest delicios porc in stil chinezesc.


Ingredientele necesare:

-         300 gr pulpa porc
-         2 morcovi
-         1 ceapa
-         1 ardei gras rosu
-         2 catei usturoi
-         ½ lingurita ghimbir ras (sau ghimbir macinat)
-         5 lingurite sos soia

Taiem carnea cubulete si o calim 3-4 minute la foc mare. Adaugam morcovii taiati batonase si mai lasam 3-4 minute. Urmeaza ceapa taiata solzisori, pe care o tinem tot 3-4 minute. La final punem ardeii tocati fasii si lasam 5 minute.


Condimentam cu usturoiul, ghimbirul si sosul de soia si lasam cu capac la foc mic cam 15 minute.

La mine si-a lasat destul de multa apa si in cazul in care vi se intampla si voua asta, dizolvati 1-2 linguri de amidon alimentar in putina apa si turnati peste mancarica, lasati pana se ingroasa.

Am servit cu orez fiert. O bunatate!





Spor la bucatarit si pofta buna!




4 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut blogul, Ramona draga! Cu siguranta il voi rasfoi si eu pe al tau zilele acestea... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. TARE MULT IMI PLACE ,NU AM FOLOSIT SOS DE SOIA NICIODATA UNDE POT GASI?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am gasit la hypermarketuri (Auchan, Kaufland). Sper sa gasesti pentru ca da un gust special preparatului. Noi picuram putin si peste orezul fiert, direct in farfurie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc ,asa o sa fac o zi buna !

    RăspundețiȘtergere