green

sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Tarta cu rosii










Am tot pregatit checuri aperitiv si tarte minunat de gustoase, dar nu prea potrivite pentru pitica mea, pentru ca sincer incerc pe cat posibil sa-i limitez consumul de mezeluri. Asa ca atunci cand am gasit aceasta reteta pe unul dintre site-urile mele preferate, Edith’s kitchen, am fost foarte bucuroasa. Fetita mea s-a putut delecta si ea linistita cu o bunatate de tarta. Si nu numai ea, pentru ca si noi am fost cuceriti de ea.


Iata de ce ingrediente avem nevoie:

-         5 oua
-         100 ml ulei
-         200 gr branza dulce
-         300 gr cascaval ras
-         200 gr faina
-         1 plic praf de copt
-         2 ardei grasi taiati fasii subtiri
-         50 gr masline feliate
-         200 gr boabe porumb dulce (din conserva)
-         cimbru
-         250 gr rosii cherry taiate jumatati (sau rosii obisnuite – taiate felii)  
-         sare, piper

Mixam ouale cu o lingurita de sare si piper, pana isi dubleaza volumul. Adaugam uleiul, apoi branza de vaci, cascavalul ras (pe razatoarea mare) si faina cernuta cu praful de copt.

Cu o lingura amestecam bine maslinele, porumbul si ardeii. Presaram cimbru si incorporam bine.


Tapetam o tava cu faina si turnam compozitia in ea. Deasupra punem feliile de rosii si dam la cuptorul incins bine timp de 35-45 minute la foc potrivit (180°C).

Lasam sa se raceasca timp de cateva minute si taiem felii.








Spor la bucatarit si pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu