green

duminică, 6 octombrie 2013

Chec aperitiv mozaic










Ne plac atat de mult checurile aperitiv incat cum gasesc o noua reteta nu ezit sa o incerc. Cred ca multi dintre voi sunteti fanii unor astfel de aperitive, care pe langa faptul ca sunt foarte gustoase, se pregatesc fara prea mare osteneala. Iata ultima reteta pe care am descoperit-o.


Pentru un chec avem nevoie de:
-         5 oua
-         200 ml smantana pentru gatit
-         200 gr sunca
-         1 ardei kapia rosu
-         5-6 masline negre
-         250 gr faina
-         1 lingurita praf de copt
-         200 gr cascaval
-         50 ml lapte
-         sare, piper
-         condimente

Mixam ouale cu sarea, adaugam smantana, apoi sunca tocata, ardeiul si maslinele taiate bucatele. Urmeaza faina pe care am cernut-o cu praful de copt, cascavalul dat pe razatoarea mare si condimentele. La final adaugam laptele.


Tapetam o tava de chec cu hartie de copt, turnam compozitia in ea si dam la cuptorul incins (180°C), pana trece testul scobitorii.


O sa miroase asa bine ca o sa va abtineti cu greu sa il lasati sa se raceasca pentru al taia.

V-am spus eu ca este rapid.








Spor la bucatarit si pofta buna!




sursa de inspiratie: http://miremirc.blogspot.ro



2 comentarii:

  1. cred ca, daca inlocuim sunca, cu piept de pui e perfect si pentru copilasi.
    am descoperit de curand blogul tau si este senzational mai ales cand nu stii ce sa mai gatesti copilului (1 an si doua luni), astazi am facut budinca de orez pe care am savurato impreuna.
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca va pot ajuta macar cu o idee. O sa postez in curand o reteta fara mezeluri, numai cu cascaval si branzica, numai buna si pt cei mici, dar este f buna si ideea ta. Te imbratisez! Si pe pitic :)

    RăspundețiȘtergere