green

duminică, 7 iulie 2013

Cookies cu merisoare si fulgi de migdale










Reteta asta de prajiturele am facut-o inainte sa nasc, dar bineinteles ca nu am reusit sa o postez. Am descoperit-o acum in lista si instantaneu mi s-a facut o pofta nebuna. Astazi nu am timp, ca as face-o imediat, dar maine nu mai rezist, mai ales se face foarte usor. Multumesc Paulei pentru reteta asta; minunata ca si multe altele de pe blogul ei.


Avem nevoie de:

-         200 gr unt la temperatura camerei
-         150 gr zahar
-         2 oua
-         1 lingurita esenta vanilie
-         275 gr faina
-         1 lingurita sare
-         1 lingurita bicarbonat
-         100 gr merisoare uscate
-         60 gr fulgi de migdale

Mixam untul moale cu zaharul, pana avem o crema. Adaugam unul cate unul ouale, apoi esenta de vanilie.

Adaugam la compozitia de unt faina, pe care am cernut-o separat cu sarea si bicarbonatul. Mixam incet pana se incorporeaza bine toata faina.

La final adaugam merisoarele si 50 gr fulgi de migdale si amestecam usor.


Formam bilute din cate o lingura de compozitie pe care le punem in tava tapetata cu hartie de copt, cam la 5-6 cm distanta una fata de alta. Presaram peste ele fulgi de migdale.


Dam la cuptorul pe care l-am incins bine la 170°C timp de 15-20 minute, pana se rumenesc usor marginile.

Scoatem si lasam sa se raceasca pe un gratar.

Delicioaseeeee!!!! Abia am avut loc sa pap, la concurenta cu Ema si tati.










Spor la bucatarit si pofta buna!




Un comentariu:

  1. Ramona, ma bucur mult ca v-a placut. Si la noi e bataie cand fac, piticul meu ar manca biscuiti toata ziua :P Te pup

    RăspundețiȘtergere