green

duminică, 21 iulie 2013

Biscuiti cu lime










Nu-i asa ca va era pofta de ceva dulce? Si cum cred ca v-ati dat seama ca timpul meu este mai mult decat pretios, in ultimul timp nu m-am mai aventurat la prajituri laborioase tocmai pentru ca puiutii mei nu ma mai lasa sa stau mult in bucatarie. Asa ca mai toate retetele pe care le-am incercat si le voi incerca o perioada o sa aiba in comun cel putin un lucru: o sa fie rapide. Din aceasta categorie fac parte si acesti biscuitei cu lime. Am luat lime sa fac limonada si ar fi fost pacat sa arunc coaja. Desi au iesit cam crocanti nu ne mai puteam satura de ei.


Ingredientele de care avem nevoie:

-         600 gr faina
-         250 gr zahar
-         4 galbenusuri
-         250 gr unt (topit si racit)
-         200 ml lapte
-         coaja rasa de la 2 lime
-         2-3 linguri rom (eu nu am avut)
-         1 fiola esenta de rom (am pus 2 ca sa inlocuiesc romul)

Amestecam faina cu zaharul, iar la mijloc punem galbenusurile. Amestecam cu furculita, apoi turnam untul. Dupa ce am amestecat bine adaugam si laptele, apoi coaja de lime, romul si esenta.


Eu am pus ½ de ora la frigider aluatul, apoi l-am intins in foaie si am decupat diverse forme.

Punem in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul incins (180°C) timp de 20-25 minute, pana se rumenesc frumos.



   




Spor la bucatarit si pofta buna!





Sursa de inspiratie: http://delly.garbo.ro




Un comentariu:

  1. eu clar aveam pofta de ceva dulce...asa ca am venit!
    nu ma primesti si pe mine in blogrollul tau? eu o voi face cu mare drag, daca esti de acord!

    RăspundețiȘtergere