green

duminică, 23 iunie 2013

Panna cotta cu banane si capsuni










Panna cotta este unul din deserturile mele preferate. Si asta pentru ca, pe langa faptul ca este foarte gustoasa, se pregateste si foarte usor. Exact ce-mi trebuie mie acum, cu doi pitici pe cap. Iata o alta varianta, care m-a incantat la fel de mult ca panna cotta clasica, cea cu vanilie.


Avem nevoie de:

-         300 ml lapte
-         200 ml frisca lichida
-         150 gr zahar
-         1 plic gelatina
-         1 plic zahar vanilat
-         1 banana
-         esenta vanilie
-         capsuni


Punem la hidratat gelatina in apa rece.

Punem la incalzit laptele (fara sa fierbem) cu zaharul si amestecam sa se topeasca.


Adaugam banana pasata. Eu am pasat-o cu furculita pentru ca dormeau copilasii si nu-mi permiteam sa-i trezesc cu blenderul.


Dam la o parte de pe foc, adaugam frisca lichida, gelatina hidratata, esenta si zaharul vanilat.


Mai punem un pic pe foc, omogenizam bine (fara sa fiarba).

Umezim cu apa rece formele si turnam compozitia in ele.



Dam la frigider pana se intareste (cam 3-4 ore).

Servim cu sirop de fructe si capsuni. Eu am servit doar cu capsuni. Absolut delicios.









Spor la bucatarit si pofta buna!




Sursa de inspiratie: Retete gustoase si garnisite


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu