green

duminică, 23 iunie 2013

Chiftelute de dovlecei










Pentru ca pietele abunda de dovlecei si desi nu ziceam niciodata ca o sa ma satur de dovlecei pane, iata ca am vrut sa mai incerc si altceva. Am gasit reteta asta de dovlecei in caietul mamei de retete si de atunci numai asa ii pregatesc. Sunt mult mai comod de pregatit fata de cei pane si sincer, cred ca sunt si mai gustosi.


Avem nevoie de:

-         2-3 dovlecei potriviti ca marime
-         100-150 gr telemea (eu am folosit de oaie)
-         2 oua
-         o legatura marar
-         sare (daca nu este foarte sarata telemeaua) si piper
-         faina (eu am pus cam 6 linguri cu varf)

Curatim de coaja dovleceii si ii dam pe razatoarea mica. Si telemeaua o dam tot pe razatoarea mica. Mararul il tocam marunt.

Amestecam toate ingredientele, iar la final adaugam faina cat sa avem o compozitie nu prea moale. Putem sa punem mai multa si sa formam chiftelutele cu mana, dar eu am preferat sa le pun cu lingura, asa ca am pus in jur de 6-7 linguri cu varf de faina.


Punem uleiul la incins, iar cand este incins bine incepem sa punem cu lingura chiftelutele. Lasam sa se rumeneasca pe o parte apoi intoarcem. Scoatem pe servetele absorbante.

Absolut delicioase!








Spor la bucatarit si pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu