green

marți, 12 martie 2013

Un alt fel de tort (tort de pampers)













A inceput numaratoarea inversa in asteptarea celui de-al doilea ingeras din familia noastra. Saptamana viitoare voi fi internata ca sa il asteptam in siguranta. Asa ca pentru o perioada, sper ca scurta, o sa va las sa va fie dor de mine J. Oricum sotul mi-a dat interzis in bucatarie, asta pentru ca nu pot sta linistita si tot mai gasesc cate ceva de pregatit. Offf… ce pedeapsa…


Dar cum as putea sta eu la pat? Am pregatit atatea bunatati pentru toti cei dragi, inclusiv pentru fetita mea, asa ca m-am gandit sa pregatesc ceva de bun venit si pentru noua mea minune. Dar cum meniul principal o sa fie laptic si nu o sa se poata bucura de nimic de papa din ce i-as pregati, iata la ce m-am gandit ca i-ar folosi: UN TORT DIN PAMPERS.

L-am facut cu ce aveam prin casa, nimic achizitionat special pentru a-l face, asa ca o sa vedeti altele mai reusite. Dar nu conteaza, am pus in el, asa cum folosesc si in bucatarie, ingrediente foarte speciale: toata dragostea si daruirea mea.

“Mami, te iubesc si abia astept sa te tin in brate! Sper sa ajungi cu bine acolo, iar acesta sa fie inceputul unei vieti frumoase. Sa fii fericit, sanatos, norocos si mereu voios!”






2 comentarii:

  1. Este foarte dragut tortuletul.....
    Sa vina cu bine bebelusul tau si sper din tot sufletul sa fie un copil la fel de reusit si iubit ca si Ema.

    RăspundețiȘtergere