green

marți, 12 februarie 2013

Mic dejun "dragastos"











A venit luna februarie, luna dragostei, asa cum o numesc multi, asta datorita Valentine’s Day care se apropie si bineinteles Dragobetelui autohton. Exista persoane care sunt de parere ca dragostea trebuie sarbatorita in fiecare zi si nu are nevoie de una speciala, si exista persoane care abia asteapta o ocazie cum este aceasta ca sa-si  declare (inca o data) dragostea. Eu nu tin partea nimanui, mi se pare indreptatita fiecare parere in parte.
 Asa ca, pentru cei care sarbatoresc dragostea intr-o zi speciala si pentru cei care o sarbatoresc in fiecare zi, dau o idee de a incepe ziua frumos, idee care mie mi s-a parut foarte draguta.


Pentru 2 persoane avem nevoie de:

-         2 cremwursti
-         2 oua
-         sare si piper


          Taiem cremwurstii in 2 pe lungime, dar nu pana la capat.

          Prindem cu grija capetele taiate, in forma de inimioara, cu o scobitoare. Trebuie sa fim atenti sa nu se rupa.

          Punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt, spargem cate un ou in mijloc si presaram sare si piper.


          Dam la cuptorul incins la foc potrivit pentru 10-15 minute, pana se coaguleaza oul. Eu am lasat 15 minute pentru ca nu imi place galbenusul zemos.

          Pe langa inimioara de cremwurst putem pune tot ce ne mai place sa avem la micul dejun: paine toast, cascaval, castraveti, rosii, pe care le putem decupa tot in forma de inima.

          Serviti impreuna cu persoana iubita, condimentat cu sarutari si vorbe de iubire!








          Spor la bucatarit si pofta buna!



Sursa de inspiratie: Pasiunile Mihaelei



2 comentarii: