green

vineri, 25 ianuarie 2013

Briose











 Mi-am dat seama ca v-am prezentat atatea retete de briose, dar tocmai pe cea de briose clasica nu v-am dat-o. Dupa reteta asta am facut primele mele briose, de indata ce mi-am luat o tava, asa ca nici nu mai stiu de unde o am. Tot ce va pot spune este ca sunt delicioase si foarte rapid de pregatit cu un mixer in mana.


          Ingrediente:

-         3 oua
-         100 gr zahar
-         2 pliculete zahar vanilat
-         1 praf de sare
-         250 gr faina
-         1 praf de copt
-         130 ml lapte caldut
-         130 gr unt
-         coaja rasa de la o lamaie
-         fulgi de ciocolata (sau ciocolata rasa)
-         miez de nuca macinat

          Mixam bine  ouale intregi cu zaharul si zaharul vanilat, pana isi dubleaza volumul.

          Adaugam faina amestecata cu praful de copt si mixam in continuare.

          Punem si laptele caldut, apoi coaja de lamaie si untul topit si racit. Dupa ce am mixat bine, aluatul trebuie sa faca bule.


          La final adaugam fulgii de ciocolata sau ciocolata rasa si amestecam usor cu o spatula. Eu prefer decat sa dau ciocolata pe razatoare sa o rad cu cutitul, astfel ies bucatele mai mari.


          Se pun hartiute in tava de briose si le umplem ¾.

          Presaram deasupra nuca macinata.


          Introducem la cuptorul incins (180°C) timp de25-30 minute, pana se rumenesc frumos.











          Spor la bucatarit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu