green

luni, 10 decembrie 2012

Flori din foietaj











Se apropie sarbatorile de iarna si sunt sigura ca toate gospodinele se gandesc ce sa mai pregateasca pentru mesele festive. Iata o idee de aperitiv care va arata foarte frumos pe platou si sigur va fi savurat de toti, pentru ca este si gustos. Sa nu mai spun cat de rapid il putem pregati.


Avem nevoie de:

-         o foaie aluat de foietaj
-         sunca sau salam, taiate in felii foarte subtiri
-         optional, cascaval, tot felii subtiri
-         1 ou pentru uns

          Dupa ce am intins foaia de aluat de foietaj, sau daca avem din cel congelat, dupa ce l-am decongelat, taiem cu un pahar forme rotunde (eu am avut un pahar de 6 cm diametru). Cu acelasi pahar taiem si sunca si cascavalul.

          Cu formele pe care le-am taiat formam un sandwich: aluat-sunca-cascaval-aluat. Cu ajutorul unui cutit foarte bine ascutit taiem fiecare “sandwich” in 6 “petale”, lasand centrul netaiat. Rasucim fiecare petala cu 180 grade.


          Punem floricelele formate intr-o tava tapetata cu hartie de copt, ungem cu ou si dam la cuptorul incins la 200-220°C pana se rumenesc frumos.

          Le putem servi calde, dar sunt foarte bune si reci, asta in cazul in care va mai ramane ceva.

 



          Spor la bucatarit!


2 comentarii: