green

marți, 3 iulie 2012

Sandwich cu bacon si ou










Este momentul sa va impartasesc si voua cu ce il rasfat pe sotul meu la mesele cand nu este acasa, asta ca sa-i fac ziua mai frumoasa la serviciu si sa nu-mi duca dorul, culinar vorbind (ha ha). Pe langa retetele clasice de sandwich-uri pe care i le pregatesc, am descoperit reteta asta la tv si mi s-a parut perfecta pentru gusturile sotului, care adora ouale sub orice forma.

Iata cum putem pregati un sandwich care ne poate face pauza la serviciu mai placuta sau pur si simplu o gustare delicioasa.


Avem nevoie de:

-         o chifla
-         1-2 oua
-         2 felii subtiri de bacon    
-         1-2 felii subtiri de cascaval

          Chifla o taiem pe jumatate, o ungem cu putin unt si o prajim putin pe grill.

          Oul sau ouale (cum sotul meu este innebunit dupa oua eu pun 2, dar voi puteti pune doar unul) le prajim intr-o tigaie cu putin ulei, sau deloc, cat ne plac de tari sau moi.

          Baconul il punem pe grill si il prajim pana se rumeneste si devine putin crocant. 


          Urmeaza asamblarea sandwich-ului: punem peste jumatatea de jos a chiflei un ou prajit ochi, apoi baconul prajit, o felie sau doua de cascaval (eu nu am avut in casa asa ca am folosit branza topita), al doilea ou, daca este cazul, si incheiem cu partea de sus a chiflei.


          Este super delicios, de departe primul in topul preferintelor sotului, desi pozele, facute pe la ora 23 cand ii pregateam pachetelul, nu sunt grozave. Nu ramane decat sa il incercati ca sa va convingeti.






          Spor la bucatarit si pofta buna!


  

Un comentariu: