green

duminică, 8 iulie 2012

Pasta de ardei copti cu fasole










Va cer scuze inca de la inceput pentru faptul ca nu prea sunt in forma. Asta este, canicula asta ma infrange. Asa ca prezentarea mea o sa fie scurta, dar la obiect si la fel de rapida cum este si pregatirea acestui preparat. 


Reteta asta de pasta am descoperit-o pe blogul Teo’s kitchen si de cum am incercat-o am fost innebunita dupa ea. Si voi va veti indragosti sigur, mai ales daca va place zacusca, pentru ca are gustul foarte asemanator. O puteti savura la mic dejun, la aperitiv sau ca gustare.


Ingredientele de care avem nevoie sunt:

-         ardei copti (4-5 ardei)
-         o conserva de 400 gr de fasole
-         o lingurita de otet balsamic
-         2 linguri ulei de masline
-         2 catei de usturoi
-         sare si piper


          Daca ati facut deja curatenie in congelatoare si nu mai aveti ardei copti din toamna, mai puteti gasi in supermarket, la borcane, sau cred ca au aparut deja pe piata ardeii proaspeti pe care ii puteti coace acum.

          Ok, de acum treaba este foarte rapida. Punem in robotul de bucatarie ardeii copti, fasolea fiarta din conserva pe care o scurgem de apa si blenduim pana obtinem pasta. Adaugam uleiul si otetul balsamic, usturoiul pisat, sare si piper dupa gust si mai amestecam putin pana se omogenizeaza.


          Gata! V-am spus ca este rapid. Nu ramane decat sa va bucurati de ea.


  




         

          Spor la bucatarit si pofta buna!





2 comentarii: