green

luni, 18 iunie 2012

Crema de branza










Cand am gasit reteta asta nu ma gandeam ca o sa aiba asa mare succes la fetita mea. A papat-o foarte bine, iar ce a mai ramas din ea, eu cu sotul meu am devorat pur si simplu, pentru ca a iesit de-a dreptul delicioasa. Asa ca poate fi un aperitiv bun pentru intreaga familie sau o gustare pentru cei mici.


          Avem nevoie de:

-         200 gr branza de vaci
-         30 gr unt la temperatura camerei
-         marar si/sau chimen
-         1 ceapa mica

          Mai intai amestecam branza de vaci cu untul pana avem o compozitie cremoasa.

          Adaugam ceapa tocata marunt.

          La final condimentam cu marar tocat marunt sau cu chimen, dupa preferinte. Daca avem copii mai mari putem adauga si putina sare.
  


          Nu-i mare efortul pe care trebuie sa-l depunem, nu? Rapid si foarte gustos.



          Spor la bucatarit si pofta mare prichindeilor!




Sursa de inspiratie: Diversificare.ro





2 comentarii: