green

sâmbătă, 5 mai 2012

Pizza salami










Ca de obicei, dupa o masa festiva, ne raman destule mezeluri. Asa ca ce mod mai gustos de scapa de ele decat pe o delicioasa pizza. De data asta, pe langa pizza cu sunca, cea care v-am prezentat-o cu o alta ocazie, am pregatit si pizza salami, care a iesit mult peste asteptari de gustoasa, tinand cont si cat de simpla este.


Iata de ce avem nevoie:

-         aluat de pizza, dupa reteta pe care v-am prezentat-o aici
-         mozzarella
-         salam, de preferinta uscat, eu am folosit un salam de curcan foarte gustos
-         ardei iute, optional
-         pasta de tomate

          Ca si cantitati chiar nu va pot spune, in primul rand pentru ca eu pregatesc de obicei mai multe pizza si de mai multe feluri, iar fiecare poate pune ingredientele intr-o proportie mai mare sau mai mica, dupa gusturi.

          Dupa ce avem ingredientele pregatite ne apucam de treaba. Intindem aluatul subtire si il punem in tava unsa cu ulei.

          Punem peste blat o lingura de pasta de tomate sau sos special pentru pizza daca avem si intindem foarte bine pe toata suprafata.

          Urmeaza mozzarella, pe care o putem taia felii sau o putem rade si presara in strat generos.

          Salamul taiat in felii cat mai subtiri (eu am avut unul deja feliat) il aranjam dupa bunul plac peste mozzarella.

          Daca avem chef de “picanterii” putem taia un ardei iute rondele si arunca ici colo. Eu recunosc ca am nimerit un ardei cuminte, asa ca am fost foarte generoasa cu el.

          La final mai radem putina mozzarella sau chiar cascaval.


          Dam la cuptorul incins la 180°C, in jur de 10-15 minute.





          Spor la bucatarit si la savurat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu