green

marți, 15 mai 2012

Frigarui aperitiv










        Va marturisesc sincer ca nu pregatesc de mult timp acest aperitiv, dar de cand l-am gustat prima data abia astept orice ocazie ca sa-l pregatesc. Pe cat este de simplu pe atat este de gustos. In aceste frigarui se imbina perfect savoarea rosiilor cherry cu gustul branzei feta si a salamului uscat.


          Iata de ce avem nevoie:

-         rosii cherry
-         branza feta
-         salam feliat cat mai uscat (eu am avut unul de curcan)
-         frunzulite de patrunjel

          Pentru inceput taiem pe jumatate rosiile cherry. Bine, bine veti zice voi, dar tu de ce nu le-ai taiat? Pai eu le-am pregatit cu o zi inainte si m-am gandit ca daca le tai o sa isi lase toata zeama peste noapte. A fost mai greu sa luam totul dintr-o imbucatura, dar la cat au fost de gustoase nu ne-a deranjat deloc sa deschidem mai larg gurita.
  
          Branza feta o taiem in cubulete potrivite.

          Daca avem salam in felii cu diametrul mai mare taiem pe jumatate feliile, daca sunt mai mici le lasam ca atare.

          Alegem frunze de patrunjel mai mari.

      Dupa ce avem toate ingredientele pregatite si scobitorile pe pozitii incepem asamblarea frigaruilor. Desi cred ca fotografiile sunt mai mult decat explicite o sa incerc sa va explic cu cuvintele mele modul cum le pregatim.

          Rosia cherry o asezam pe felia de salam, pe marginea acesteia. Deasupra rosiei punem cubuletul de branza apoi o frunzulita de patrunjel. Peste patrunjel aducem cealalalta margine al feliei de salam si prindem totul cu o scobitoare.






          Un aperitiv delicios!

          Spor la bucatarit si la savurat!


Sursa de inspiratie: Culorile din farfurie

2 comentarii: