green

luni, 19 martie 2012

Spaghete la cuptor











Pentru ca este seara si incepe sa-mi fie foame, mi-a venit pofta de niste spaghete, asa cum mi le facea mama. Va spun ca o sa fiti super incantati de ele, mai ales ca o sa scapati repede din bucatarie.

Eu nu sunt o fana inraita a pastelor, dar pregatite in felul in care o sa vi-l prezint, un fel de desert,  le savurez de fiecare data cu cea mai mare placere. De obicei le servim la masa de seara, calde, dar sunt foarte bune si a doua zi.



Probabil ca v-am facut curiosi asa ca nu va mai tin la taina si ne apucam de treaba.
  
Avem nevoie de:

-         1 pachet de spaghete
-         cca 500 gr telemea de vaca
-         3-4 oua
-         1 pliculet zahar vanilat
-         zahar
-         scortisoara

          Treaba noastra este foarte simpla. Fierbem spaghetele, mai exact punem apa la fiert, cand incepe sa fiarba punem pastele si lasam la foc potrivit conform timpului indicat pe ambalaj, amestecand din cand in cand ca sa nu se lipeasca intre ele. Cand sunt gata le strecuram si le racorim putin sub jetul de apa rece.

          In timp ce fierb spaghetele pregatim compozitia de telemea. Sfarmam telemeaua cu furculita sau mai lejer o dam pe razatoarea mare. O amestecam cu ouale, zaharul vanilat, zahar si scortisoara dupa gust.


          Intr-un vas termorezistent, punem spaghetele scurse de apa cu un cub de unt si amestecam bine pana se topeste untul. Adaugam compozitia de telemea si dupa ce am amestecat bine nivelam si dam la cuptorul preincalzit la 180°C. Tinem pana este frumos rumenita deasupra. Imi pare tare rau ca nu am cronometrat cam cat am tinut eu.


          Cam asta-i tot ce trebuie sa facem. Nu-i foarte greu, nu? Cu siguranta o sa fie foarte usor sa o infulecati.





          Spor la bucatarit si la savurat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu