green

joi, 15 martie 2012

Dovlecei cu cartofi la cuptor











     Tot din colectia de retete a Sandei Marin am gasit si aceasta mancarica. Nu este speciala pentru copii, dar va spun sigur ca ei se vor bucura cel mai mult de ea. Fetita mea a fost foarte incantata si a devorat-o pana la ultima lingurita.


        Iata ce ne trebuie:

-         2-3 dovlecei
-         2-3 cartofi
-         2 oua
-         50 gr unt si pentru uns forma
-         o lingura branza nesarata rasa (eu nu am avut asa ca am inlocuit-o cu branza Fagaras)
-         2 cani lapte (cam 500ml)
-         verdeata tocata

       Curatam dovleceii si cartofii de coaja si ii taiem felii, cartofii in felii mai subtiri pentru ca altfel se coc foarte greu. Fierbem ouale tari si le taiem tot felii.
         
        Ungem forma cu unt si incepem aranjarea in ea:

1.     strat de cartofi
2.     strat de dovlecei
3.     un ou feliat
4.     presaram branza rasa
5.     presaram verdeata
6.     strat cartofi
7.     strat dovlecei
8.     al doilea ou feliat
9.     acoperim legumele cu lapte
10.  punem cateva bucatele de unt deasupra


     Dam la cuptor, la foc potrivit, pana cand sunt fierti atat dovleceii cat si cartofii. Incercati cu furculita sa vedeti daca sunt gata.


        Nu va speriati cand o sa vedeti ca laptele nu seaca. Eu cand i-am dat sa pape, i-am pasat putin cu furculita si am pus si lapte. I-a placut foarte mult.        


                                                                                                                                                                     


       Spor la bucatarit si pofta mare prichindeilor!

Sursa de inspiratie: Sanda Marin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu